Balett

Ingen Caroline idag, she was sick, så det blev Carlos istället. Hmm, annorlunda.. men roligt, mer push och tillrättning. Typ lyfta mitt ben 20 cm högre än jag trodde att jag kunde hålla det, och jag vet inte vad. Kändes som man utvecklades på ett helt annat sätt, på en lektion. Är det kanske ganska vettigt att gå klasser för honom nästa år? Nu när Carro drar till USA.

Aja, om hon åker vill säga, annars blir det henne igen. För orkar man verkligen åka hela vägen till Göteborg sen när man flyttat? Helgerna blir visserligen i Göteborg, men då ska man ju hinna med Twisted med. Men det är väl sådant som tiden får utvisa.


Nu sitter jag iaf och lyssnar på elias djupa låt för typ 24 gången, så nu hoppas jag att han är nöjd. För härmed erkänner jag att den är bra till och med!

fast just nu pallar jag inte med att skriva mera, för det finns inget att skriva. Jag orkar inte, för då skriver jag bara massa onödigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0