En helg

Eftersom jag inte ens kunnat logga in på mitt konto här så har det varit svårt att skriva någonting alls, men här kommer väl lite skulle jag tro.

Fredag

Det var sedan ett bra tag bestämt att jag och Natta skulle gå ut på denna fredag, och så blev det. Visserligen bar det först av till Keybar, där både jag och Jessica skulle hämta våra VIP-kort. När vi suttit där ett tag begav Jessica sig till Bryggeriet och jag och Natta fortsatte till random blvd.

Men helt random var det ju inte, har aldrig dansat som jag gjorde där den kvällen, otroligt roligt, trots att jag slog mig ganska mycket, men inte så konstigt. Dansar man som vi gjorde gör man det!

Och verkligen random var inte personerna jag sprang in i, jag menar det är inte varje dag man springer in i Herr Perfekt, Karl Fabricius och Purre, och Holqvistarna och Ari och Kariya. Vad dom nu gjorde där? Men Fabbe och Purre, det säger väl ganska mycket?! Heja, att jag inte ens reagerar på dom annars och nu blev det "SNYGG!" reaktionen, innan jag såg vem det var, då var det bara att gå fram och prata lite.

Sen kan ju inte jag hjälpa att på vägen därifrån möter jag Ph. Oh my, jag låter som besatt. Men tänk det är ju inte så, det är ju inte varje dag man springer in i dem, eller jo kanske, men int epå krogen iaf. Och faktiskt pratar med dem gör man ju inte såååå ofta. Inte med honom iaf.

Lördag

Dagen började med ett inhopp på jobbet, från 11 - 5, sen var det hemfärd och lagom till att man komer hem kommer frågan, vill du hänga med ut? Och jag var lite tveksam, var rätt mör efter tidigare dag, men när placet nämns så finns ingen tvekan, lite mat, lite smink. Sen var det bara att bege sig in till stan och Gretas, sitta där och dricka lite med Jinnie, Natta, Ida och Helle. Innan kvällens danspass drog igång vid sådär 11. Sen var det fullt ös, pajade fötter, och blåmärken som gällde. Som alltid när jag dansar, jag är grym på att slå mig! Helkul kväll detta med!

Söndag

Började segt, sedan var det in till stan, till Tintin med Elin, fika och girltalk ett tag, innan det var dax för henne att bege sig hemåt och för mig att dra mig till Danshuset för att dansa lite balett, vilket inte var det lättaste med tejpade fötter. Men det var ganska okj, sedan satte vi ihop lite egna övningar innan lektionen var slut. Och jag fick åka hem och SOVA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0