Jävla cpgrej

Här sitter jag och skriver ett himla inlägg om perfektionism, och att jag kommit fram till vad som kan klassas som det, om man pratar killar och att jag och Becca satt och fikade och att jag fick snyggchocken idag. Och att ajg senare insåg att detta var Anton Axelsson som jag fått den av, jag tyckte bara killen var lite lik när han snabbt gick  förbi och man mest såg ryggen, inget fel i det om man frågar mig. Och att vi senare sprang in i honom och hälsade så fint, på Trendavdelningen.

Och att dom på NK skor måste tro att jag inte har något liv, då jag är där konstant och hälsar på Ingrid när hon praktiserar. Men som ni kanske märker orkar jag faktiskt inte skriva om allting igen, untan bara tar en snabbgenomgång om vad jag tänkt skriva.

För jag blir så jävla pissed på att den kommer upp att man ska logga in igen och att det då inte publiceras något inlägg och det inte går att gå tillbaka och kopiera det. Då blir jag arg! Förstår ni, Sara är arg! Det är inte så vanligt...


Men god natt, för nu ska jag sova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0