Min mor förstår inte..

Att jag är i stort behov av denna jackan med, utöver tidigare nämnda saker.. Som jag faktiskt behöver, i mitt sätt behöver.. i benämningen jag vill ha, alltså måste jag köpa det för det finns inget annat jag vill ha förän jag fått det. Men svaret var "Det finns ju mycket billigare liknande som vi såg när vi var på stan" Men vad hon inte förstår är att det inte finns det, för dom är vanliga, tråkiga och inte sådanna som jag vill ha. Jobbig är hon, nu har jag ju bara en jacka jag kan använda, för det är för varmt för någonting annat.. Jag behöver faktiskt en trench som inte är för varm och inte för kall, och som är Sara... men det är lite svårt att övertala henne om detta!


image7

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vilken fin kappa! :D

2008-04-16 @ 21:43:48
URL: http://emlu.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0