Någon är hemma igen..

Så underbart, hej jag har saknat min lilla cpunge så mycket att jag dör, först var hon i Öhm, Österike, sedan kom hon hem, var upptagna på annat håll den korta stunden, sedan åkte hon till Egypten och finaly är hon hemma. Och stannar nog förhoppningsvis här ett tag! BRA det, för nu räcker det med att inte kuna tjata, och inte kunna ha någon att flippa med. Och att sakna suger..

Så denna söndagen spenderade jag med Ingrid och Oliver, käkade köttbullar på köttbullecaféet, sedan bar det av in till stan, gick runt och Oliver köpte kläder. Sedan skulle Plingeling hem, så jag och Oliver satte oss på Condeco och diskuterade skidolyckor innan jag skulle iväg till min ballet. Hej jag har skrattat!

Men men, sedan var vi 4 personer som dansade idag, det är nice, det är det för då slipper man knö och ha sig. Och man kan pilla på småsaker som egentligen man inte ska tänka på ännu. Men roligt är det att göra det!

Sedan bar det hemåt, nördade lite och åkte iväg till någon Ida kände vid svingeln och tittade på Cloverfield, trots att jag inte fattade så mycket funkade det. Men det var lite irriterade att det var filmat som att han i filmen filmade. Det var inte så kul, för man hängde inte alltid med så bra. Men slutet var grymt, även om man vill veta mer!

Aja, läggdax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0