Pollen

God damn, nu nyser jag och snorar och jag vet inte allt vad gör jag konstant. Precis som varje vår, och därför tycker jag det kan bli sommar så jag slipper detta. Då hade jag varit nöjd, men jag får överleva så länge. För våren är vacker vilket som.

Btw. jag tror jag behöver en klädrensning och se vad jag kan göra av ala mina kläder, vilka som ska slängas och vlika om ska sparas, för nu har jag ganska så mycket för många. Som alltid, typ en garderob jag int ekommer in i, klädhögar i hela rummet och ett överfullt klädställ.. och ändå slutar jag inte köpa, det går inte. Imorgon ska jag ju köpa studentklänning! Lalala!

Idag hade jag ingen friskvård, så jag slutade halv två och skulle dansa vid fem, och eftersom jag inte fick fördriva tiden hos en viss person, som btw inte får slänga min tandborste ;), så fick jag elin att banga franskan och sätta sig och steka på Kronhusbodarnas cafés uteservering, mys like hell! Och solbränna, märk bränna, like hell.

Nu ska jag drömma mig vidare till varmare väder och bad och lyssna GT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0