The time is passing so slowly now...

Idag var det en seg redovisning, icke förberedd mer än på morgonen i skolan, men det är så det ska vara. Det tycker jag, då slipper man plugga innan. Okej jg satt liiite innan, men det va inte mycket det. God damn, jag måste skärpa mig om jag ska komma in på Texilhögskolan nu. Men jag orkar inte, och då går det inte så bra...

Sedan kommer jag inte ihåg o vi faktiskt hade någon lektion mer, men det tror jag.. hm, lyckad är jag. Fast friskvården hade vi i och för sig volleyboll, så jag har öhm. sand i hela håret, och ont! Men det var rolig iaf, och det är det viktiga. Sen om vi var så duktiga eller inte, har inget alls med saken att göra.

Efter det bar det av till Twisted, och lockingen. Hej, Zerjon litar på att jag kan, sätter mig längst fram i en pyramid.. i och för sig bara en liten del av dansen, men jag är ju kass.. Och sen den, "Sara ska du stå där får du göra fullt ut, annars kan det vara, tänk inte ens på att fuska!" Snällt, jag kunde inte ens vad jag skulle göra, men jag klickade och klarade det, och sen trodde jag at jag gjorde fullt ut. Men se där, det kunde bli 45 gånger mer!

 Sedan var det New York, och det funkade det med. Tycker jag, inte Tony.. haha, han var lite irriterad kanske? Men men, det kan inte hjälpas.. Jag kan ju koreografin, bara det att jag alltid får så ont när vi rollar runt på marken, och det är ju inte så skönt. Men det är väl sådanna småsaker man får leva med, och klara sig igenom. Föreställningen är ju snart, och då kanske det är bra att kunna göra det där på scen, annars är det ju inte så vackert!

men 5 maj it is still, och nu finns det inte många tickets kvar... 100 typ, lalala fullsatt storan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0