Backyard babies

Igår blev det promenad och springning för att glömma min fina ångest över att internet inte fungerade, att mamma åkte in till stan med Ines utan att fråga mig, att jag inte pratat med Elias på en vecka och att jag hade ont i halva kroppen. Men som tur var gick det över.

Så då blev det in till stan för att titta på Takida med Elin och Becca, men Becca var försvunnen så vi fann Nathalie, Alex och Jonas istället. Så vi stod med dem. Tyvärr var inte Takida så bra live, så vi begav oss ner till Saluhallen för att hälsa på hos Noa.
Satt där ett tag tills det var dags att bege sig tillbaka till Götaplatsen för lite riktigt bra live musik, inte i Bruce klass, men bra. Backyard babies och Dregen. Fann Nathalie och co. igen och stod med dem, sprang in i Sanna som jag inte träffat på tusen år och tillslut hittade jag Joakim med crew.

Då bar det av till Pc fakiskt eftersom jag vägrade Sticky, satt där och hade oss ett tag innan vi fortsatte till Razzia och dansade lite innan bussarna tog oss hemåt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0