Hancock

Bio blev det tillslut igår, med Becca, Patrik, Kemme och Stockholmarna :) Okej film faktiskt, men ibland lite överdriven, som alla filmer brukar vara nu för tiden. Men jag fastnade i den iaf, så det får lov att funka. Och sedan var det ju väldigt oplanerad bio med så då ska vi ine klaga. Synd bara att jag glömde av att betala.

Snyggast var nog ändå vårat popcorn berg när filmen var slut, för det första var det någon som fick för sig att hälla popcorn på mig, för det andra så var det krig. Men roligt hade vi, jag tror dock inte resten av boibesökarna hade lika roligt åt oss.

Sedan blev det lite festivalkollande och tåg och bussväntande innan hemgång.

Och nu ska jag bege mig till Wallenstam och titta lite hockey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0