Jag blir så trött

Så och så är det. Det och det är nog bäst för dig, så ska du göra. Skit i det, strunta i det. Gör så. Var glad. Gråt inte. Hitta någon annan. Det är bäst för dig. Si coh så. Du har inte mått bra. Du kommer få det så mycket bättre. Det har bara varit skit ändå. Det finns andra, sluta vara ledsen. Allt kommer ordna sig. Gör så, gör så, känn inte så, strunta i det.

Jag blir så jävla trött! Jag kanske ska säga upp rättigheterna att vara mig själv, kanske ska jag ge ut dom till alla andra. För det verkar ju vara så att alla vet så himla mycket mer om mig själv än vad jag gör. Så varsegoda, jag sitter härmed bara här tills ni har kommit på någoting bra. Ni kanske ska ha omröstning om vad som ska göras? Så kan vi ju se om allt blir så bra då, för jag kanske får allt precis som jag vill ha det då? Jag gör det på mitt sätt, precis som alltid och då blir det bra i slutändan.

Det sjuka är att killar verkar förstå alla saker på ett helt annat sätt, dom ska inte hela tiden omtolka allt man säger. Säger man att det är på ett sätt kanske dom ifrågasätter, men dom säger inte att det är fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0