Rix Fm

Idag, eller ja igår rättare sagt. Men jag har inte sovit. Blev det islandshästridning för att mor min fyllde 50, tråkigt för jag fick en dum häst som inte ville röra sig framåt. Den var nog det lataste jag varit med om. Jag döpte snabbt om henne till ett visst namn, snäll som jag är. Men hur som helst var hästarna mysiga, och speciellt bordercolliecollie valpen som jag ville sno med hem.

På kvällen blev det Rix FM festivalen med Elin och Mickis. Roligt var det faktiskt när det väl slutade regna och jag slutade vara så opepp.

E-type var faktiskt riktigt rolig att titta på, Måns och Linda med. Men den förstnämnde överaskade. Och sedan fick jag inte höra Miss America eller Jag ljuger så bra så det kan vara därför.


Usch, hej jag kan skriva bra idag? Nej, jag är opepp för att skriva. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0