Rollercoster

Ena dagen är det ett peppinlägg, allt är perfekt och inget kan stoppa mig. För at två sekunder senare rasa samman och vilja få mig att lägga mig i sängen och ligga där för alltid. Tyvärr för min del är det lite för mycket annat i min säng nu, men snart ligger det i en hög på golvet och jag ligger i sängen och försöker att inte tänka. Vilket är svårt. Jag gör inte mycket annat, och jag vet inte ens på vad. Det blir bara fel hela tiden känns det som, allt jag gör, allt jag säger kommer bara fel. Så det är lika bra jag bara håller tjäften och låter resten sköta snacket.

Igår blev det fika med Mimmi, sedan bar det av till Sticky med även Hanna och Helena, där vi stod ett ganska bra tag innan Noa och Johannes fann oss i kön och knödde sig in med oss. Träffade även Maja en stund utanför och sprang in i henne några gånger där inne. Hon kommer att saknas! Punkt slut. Blev mer workmates, Sara som jag och Sofia diskuterade för ett tag sedan. Och även dansvänner från lite varstans. Mycket folk med, lite illa att Mimmi och Hanna bara drog utan att säga någonting, trots att ajg kanske råkade dissa dem lite. Men ändå. Det är väl sådant som händer.

Hade min första föreläsning idag, blir till att skriva om anteckningarna i mitt fin statistikhäfte och sedan nörda någon film eller så, för utgången blev väldigt inställd. Trots mina fina lösögonfransar ;)


Kommentarer
Postat av: maki

Tja bruden!

jag måste bara säga - ja blir så tårögd! Känner sååå igen mig i ditt inlägg! Det i början o du behöver inte sakna mig, vi kommer ses många många gånger mer! Puss på dig!

2008-09-07 @ 16:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0