Åh ovärt.

Slängde iväg en outfit bild igår på väg till stan, och glömde skriva Blogg innan. Kanske langar den senare då, för nu ligger telefonen, med sveriges sämsta kamera dock, nere i köket och jag orkar inte gå ner igen.

Gårdagen bjöd som sagt på arbete, med som vanligt helknasiga människor som tittade förbi och skulle köpa saker, sedan en diff i kassan. Hoppas på gudarna att det löst sig, får kolla det när jag kommer in vid 12. Sedan begav vi oss hem till Malin, och hennes och Mats uberfina lägenhet. Ge-mig-nu!

Färgade hennes hår, pratade lite och sedan bar det av till Keybar, inte vidare drag men fann Jennie där som berättade för mig att jag tydligen blivit bedragen några fler gånger än vad jag trott. Lagom till att jag bestämt mig för att skita i alla andra.

Kuuuuuuuuuul.

Sen åkte vi hem!

Kommentarer
Postat av: Krüger

Vem är du liksom?

2008-12-20 @ 16:27:53
URL: http://paranoix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0