Detta känns bra.

Sitter här och väljer ut kläder jag ska ha på mig imorgon, och inte på dagen heller utan kvällen. Det är sådant som brukar komma sisådär 30 minuter innan det är dags att åka. Dock inte så konstigt idag, då jag skall upp tidigt och jobba, haha tidigt för mig är 9. Sedan ska jag åka raka vägen hem till Malin och förfesta och göra mig iordning där. Kan nog bli kalas!

Det bär i alla fall av till Blvd, för någon julfest igen. Typ The Voice. Men vi ger det i alla fall en chans, sedan kanske vi väljer att dra oss till Harrys, Rockbaren eller Golden. Ett tag sedan jag var någonstans där, vilket suger då jag fått smak för ölhak. RIM!


Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0