Golden och bryggan

Det här är galet, jag har inte druckit spciellt mycket och ändå mår jag såhär. Ja, jag är full! Vi började på Goldens lisa och jag, träffade världens skönaste,och ja vackraste, i alla fall en av dessa*, killgäng och hängde med dem, sedan skulle jag dra mig hem. Men de fick med oss till Bryggan där vi stannade ett tag. Innan det blev hemgång. Och nu sitter jag här.

*Det får vara så, han är helt enkelt otroligt vacker killen och införstådd i att jag hade pojkvän umgicks vi och talade även ett tag, kom fram till genom vissa saker att han känner min Lasu. Hej konstigt, människan hade spelat i Frölunda så. Vad ska man säga, jag lyckas med att få hockeypojkarna ;D Och tydligen såg jag ut som om jag läste textil eller design. Halva rätt fick han och hela för att vara så charmig :) Samma som vännerna hans! Halva bunten förlovade, och tydligen råkade jag bli det med Pontus under kvällens gång. Bara för att lixom, vi kunde inte vara utanför.

Bryggan blev dans, sedan tröttnade vi och jag gick min halvmil hemmåt. Och nu ska jag sova, lägger upp outfiten imorgon om jag orkar. För tydligen var det ju den som var kunglig ikväll fick jag höra, speciellt hatten. Då finns det bara ett råd till töserna där ute, klä på er sådant ni trivs i och är bekväma i. Ty det som ligger framme, det är då killarna ser vad man har på sig. Om man nu vill det, annars ser man tydligen sitt bästa ut i det ändå!

Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Krüger

jo du får kommentera så mycke du vill, blev bara lite paff att någon som jag inte känner skrev en kommentar bara

2008-12-21 @ 11:44:10
URL: http://paranoix.blogg.se/
Postat av: Malin

vilken söt design du har på bloggen :) kram malin

2008-12-21 @ 14:38:50
URL: http://www.metrobloggen.se/merlyn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0