Huvudvärk

av värsta graden har jag nu. Förstår inte varför jag bar ainte åkte hem efter bion idag utan följde med Patrik. Aja, huvudvärk har jag ju vilket som. Kan lika gärna vara med honom :)

Fast han är inte nöjd med att jag sitter här, but what to do! Nästan klara med Marknadsföringen, vilket är nice. Och i princip det enda uträttade idag. Utöver fika och Mamma Mia med pojken och rundvandring i Borås med Issa.


Nu blir det mat snart, och jag får helt enkelt släppa detta. Får bli mer skrivet någon annan gång, tjing!

Btw. sprang förbi Big släpandes på sin gitarr idag, och jag ville inte ens slå honom, inte heller riktigt hälsa så jag hoppade det med. Det ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0