Ibland är frågan på hur full man är obesvarad.

Det skulle bli party med Maja ikväll, det blev get together med Johannes på Pc och senare uppmötande en liten stund med Maja på blvd. Kalas kväll måste jag säga.

Han får mig alltid att tänka, och nu tänker jag verkligen på vad jag gör för min egen skull och vad jag gör för andras. Vad jag gör för att det är rätt och för att jag vill det. Suck kan inte bara någon berätta för mig vad jag skall göra så blir allt bra? Så känner jag och så är rätt, lika samma, jättebra! Men trots att han får mig att tänka så älskar jag honom, det är så. Och ärligt med. Vill bara att han ska hitta någon som tycker om honom lika mycket som jag gör, fast med kärlek inblandat. Svårt det där. Men det löser sig alltid.

Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Dt blev ju kul ändå haha :)

2008-12-28 @ 14:38:43
URL: http://johannaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0