Jag är kär i Amandas skor.

Förhoppninsvis gör det inte så jättemycket att jag snor denna bilden, tagen från hennes blogg, men det var ungefär det första jag la märke till när jag kom in på BLVD igår. Dessa skorna, dessvärre köpta i Istanbul så några sådanna får inte jag. Om jag inte letar riktigt noga.

Rolig kväll igår med Nathalie, mat och hockey på PC, sedan vidare till Julfesten.


Ska dessvärre åka till mitt arbete och joba till 7 ikväll ganska så snart, men jag har massvis med bilder från igår som ska upp och en bättre resumé av kvällen ska det bli så det kommer ikväll. Vad ni får nöja er med är hur jag såg ut igår när det var jag som stylade mig själv, innan jag satte makeupartister och hårstylister i verket, btw. Mycket ögonskugga och lockigt, läs lockigt som i att jag ska inte platta gåret varje dag, lär bli någonting jag kommer använda.

Nej, nu måste jag leka med nylonfiber och mina naglar så de håller. Tjing!

Omklädningsrummets spegel är nice, haha! Vad som inte syns är min nya svarta med nitar på väska.

Kommentarer
Postat av: FEBB

schnygging!

2008-12-07 @ 19:52:46
URL: http://febb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0