Jag skulle aldrig mer öppna boken.

Tänk om du bara kunnat, någon gång säga som det var till mig och inte till alla andra? Frågan var om det var du eller jag som inte förstod, jag visste innerst inne hur det låg till. Därför blev jag som jag blev, för att pressa och få dig att bevisa det. Och nu när du hundratjugofem år senare tydligen har insett hur det var, då berättar du det för Rebecka. Inte för den som mådde helt otroligt dåligt över det hela.

Inte ens när jag ställer frågan rätt ut, om det var sant det du sa till henne. Inte ens då kan jag få ett ja eller nej, bara ett svarp å att du inte minns vad du har sagt. Och när jag upplyser dig om det. Ja då vet du inte tydligen. Och jag tar det som att min sanning är sann och att du ljuger för henne. Det är så jag vill ha det. Då gör du det lättast för dig själv. Och snälla, skicka inga sms till mig klockan 6 på morgonen, skicka det till någon av dina andra tjejer som är så mycket bättre, djupare och smartare än mig.

Oj vad arg jag låter, men vill bara make a statement. Sitter just nu och väntar på att vi ska bege oss, upp till Sälen och mysa i stugan. Kan inte bli mer kalas, en vit jul!

Kommentarer
Postat av: Krüger

haha, inte mig emot :P alltid kul att ha folk man inte känner som läser :p

2008-12-22 @ 13:44:58
URL: http://paranoix.blogg.se/
Postat av: malin

vit jul is da shit ;D

2008-12-23 @ 16:11:53
URL: http://cordykaye.blogspot.com
Postat av: Anonym

haha ren skit

2008-12-25 @ 12:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0