Kläder.



Såhär såg det ut på mitt rum för sådär 2 timmar sedan, har städat ur garderoben och insett att det inte var så mycket kläder ändå. Har mer någon annanstans som jag icke hittar. Men det man inte vet att man har vart, lider man inte av :)
Dessvärre skulle jag försöka få ner denna hög till noll, det gick sådär, har väl slängt en del. Men väldigt för lite, jag vill ju ha kvar allt. Dock har jag lyckats finna mycket jag inte viste jag hade, provat massa och insett att vissa saker är förstora andra passar perfekt.

Nu ligger högarna utspridda på golvet istället, mycket bättre än att ha allt i sängen. Så nu kan jag gå och lägga mig!



Kommentarer
Postat av: My Josephine

oj shiiet sicken hög :D

2008-12-10 @ 06:53:21
URL: http://mitsukononame.blogg.se/
Postat av: sarra

OOOOOOOOOOOH HERRREEE!!!!!!!!!!!!

2008-12-10 @ 18:45:36
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0