Nu ska jag jobba.

Roligt att veta? Nja, men det är typiskt att det är idag. Malin ska ha ytterligare en rolighet hemma i sin och Mats lägenhet som jag inte ens har tittat på ännu. Och kan jag åka dit? Nej för jag jobbar stägning, så jag slutar i natt.

Men så är det, får titta över mitt schema nästa vecka så ska det förhoppningsvis kunna gå att få in ett besök när hon inte är i skolan. Någonting som är ännu värre faktiskt, det är jag inte hinner träffa Patrik denna helgen alls. Eller jo, han kommer komma förbi mitt jobb på väg in till stan. Men hur mycket är det att träffa? Bättre än ingenting i alla fall.

En sak jag vill är att det ska bli imorgon, åh vad jag längtar! Amandas och Chungs Pinkparty med Nathalie, jag vet inte hur mycket jag tjatar om det, hela tiden skulle jag gissa på. Men så himla roligt ska det bli att gå!

Nu blir det till att sminka sig, packa ner spagettin och dra till kära Donken.

Btw. Tyra har en helt grym sak hon säljer, hade inte den varit hur gullig som helst att få i julklapp? En personlig bok där man fyller i saker om personen innan den får den! Titta på det här!


Kommentarer
Postat av: s

oooooooooooooh gud va söttt.. jag vill ha en sån.. ! :)

2008-12-06 @ 00:52:47
URL: http://sarrorra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0