Pink Party

Nu så, hemkommen från jobbet är det dags att lägga ut bilder, skriva ner händelser. Och ja, bara berätta om kvällen.

Om vi börjar helt från början, vi kom dit stod i kö utan för BLVD redan kvart över 8. Sedan var det dags att gå in, väl där inne blev vi väldigt special bemötta alla, fick hänga av oss kläderna, posera lite och sedan bar det av upp för trappan till Topfloret. Själva trappan var fylld med Goodiebags, så man fick plocka på sig en på vägen upp. Gick genom ett rosa drapperi och man kände knappt igen öervåningen, sminkare och hårstylister som sprang runt. Granar lite överallt,  Vinterns vita Xider, med glitter i, glas med mousserande rosa vin att plocka på sig, lite godis här och där. Och allmänt deckorerat överallt.

Lite stelt var det i början, men så småningom kom det igång, efter lite styling och påfyllning med alkohol, hallå gratis är gott, så kom dansen. Efter ett tag blev det lite rännande upp och ner när nedervåningarna öppnats. En modevisning av Amandas och Chungs nya märke W.I.G. Och sedan blev det mer party, innan en ganska tidig hemgång för min del. Var hemma runt halv 2.

Tittade igenom goodiebagen, naglack, godis, fina armband och en gudomlig ring, en BH (som faktiskt kan passa om jag inhandlar inlägg) och massa tester av olika småsaker.

Till det roligare, lite bilder från kvällen, som går att trycka upp för att få större.


Bild från Aveny.se, och jag och Nathalie stylade och klara.
 
Männen med de vackra benen och mitt försök att få med glittret.
 
Filippa Smeds med det underbara håret, kläder från W.I.G.

Min partner för kvällens outfitsbild och en egobild på mig.

Kommentarer
Postat av: Helen

Ja allt jag fick kommer nog användas, utom ringen, då jag inte kan ha ringar uatn att pilla och snurra på dem, så fingret blir helt rött och ömar :S



hade du kul igår då? :D

2008-12-08 @ 00:31:17
URL: http://heleeens.devote.se
Postat av: Lovisa

haha visst är det tur att jag inte öppnar mitt hjärta för mycket för Hv 71 haha ;) Din fester verkar stå härliga till. Jag ska inte vara sämre på fredag när jag ska ut.Efter flera månaders lugnade ska jag tagga upp till axlarna ;) Ha en bra dag söta du"

2008-12-08 @ 11:36:28
URL: http://prinssesansglamour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0