Så sant som det är sagt.

Var trevlig. Jag är inte ett monster, jag är inte dum i huvudet, jag är inte en "lågavlönad råtta" (ja, det är ett citat taget ur verkligheten), jag är en människa precis som du. Så se mig i ögonen, prata tydligt och säg tack. Är jag på dåligt humör, kalla mig INTE kinkig. Jag är, som sagt, en människa precis som du. Är du på dåligt humör, då är vi två. Ska vi komma överens om att vi är trevlig ändå? Bra, moving on!

Alla som någon gång arbetat på en snabbmatsrestaurang, och även folk där ute som inte har det, borde gå in på  Malins blogg och läsa, hyseriskt roligt att läsa faktiskt. Däremot är det roligt att läsa, INTE roligt att vara med om. Vilket man är dagligen.

Som han som handlade av mig idag, han beställde tre menyer, en för 63, och två för 39 styck. Därefter, att jag slagit in allting ska han visa att han faktiskt har lappar där det är så att han får två menyer upp till 60 kr gratis. Jaha, kunde han inte visat det lite tidigare? Och då kör jag på den varianten som jag anser gäller, ska man få två gratis får man de två BILLIGASTE gratis. Trots att det inte står på pappret.

Då blir han fli förbannad och börjar skälla ut mig och jag vet inte allt, för han borde få välja vilken han ska ha gratis annar hade han då aldrig köpt Big Macen. Öh, andas människa! Jag gör så som jag anser gäller, och så ska vi ordna det så idiotjäveln kan få som han vill för att han är jobbig, då blir han arg för att det tar tid. Min fråga är, kan du öppna käften och säga att det är den dyraste du vill ha gratis? Inte mitt problem att du är en invalid jävel som tydligen är för snål för att betala för mat.

Det finns mycket jag stör mig på, men deffinitivt de som beter sig som att de är bättre än mig för att jag jobbar där jag gör. Visar inte du mig någon respekt, då får jag be dig dra åt helvete. Så är det, för i slutändan så är det ändå jag som är bättre än dig för att jag inte ser ner på människor pga extraarbete, utan just pga hur du beter dig.

Och vad tjänade han på detta då, 13 kr. Grattis lixom, spara besväret för att tjäna in en cheese.

Kommentarer
Postat av: s

NÄÄÄH SKOJAR DUUU?!? HAR DUUU STÅTT PÅ SCEN MED BEYONCE?? oj oj ooooj!!!



Alltså jag är AVIS... Jag döööör ahhahaha :Ds

2008-12-14 @ 18:54:42
URL: http://sarrorra.blogg.se/
Postat av: malin

stön...det där har jag också varit med om, fast de var mindre fuzzy...så jävla snåla.

2008-12-14 @ 23:41:45
URL: http://cordykaye.blogspot.com
Postat av: fanny

svar ; haha okej. Den är iaf grymt snygg, har funderat på den ett tag länge, men eftersom jag har så blont hår så är jag rädd att det blir typ orange istället :P.

så jag ska färga håret ljusbrunt! är grymt less på blont.

Haha har samma problem här, har sönderfärgat hår.

men lycka till :)

2008-12-15 @ 12:56:33
URL: http://fannyrylander.blogg.se/
Postat av: fanny

och skjortan köpte jag på h&m för ett tag sen ;O

2008-12-15 @ 12:58:44
URL: http://fannyrylander.blogg.se/
Postat av: Elin

sånt gör mig så PISSED! bigmac idioten alltså ;D

2008-12-16 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0