Seriöst

Jag bryter snart ihop, idag passar inga kläder, bokstavligt talat inga. Jag funderar på om jag lagt på mig typ 10 kg på en vecka. Det borde väl inte ha kunnat hända? Ni som känner mig vet hur jag är, ni vet hur jag fungerar när det kommer till detta. Ångest är bara förnamnet och jag funderar seriöst på om jag ens ska följa med ut ikväll. Kommer antagligen se ut som en jävla korv vad jag än tar på mig. Lika bra att lägga sig i sängen och gömma sig för omvärlden. Jag har aldrig ringar, men fan nu har jag över jeansen. Snälla bara skjut mig, nu blir det fan inget julgodis mer alls.

Bara för att jag så smått börjat äta, har jag fått crawings för allt julens goda choklad, glögg, nötter och pepparkakor. Så jag får väl egentligen skylla mig själv, men jag vill bara kunna äta normalt och vara smal.

Det gör ju det inte riktigt bättre för mig att en viss persons ben är halva min omkrets och dubbelt så långa. Nella kan nog lista ut vems jag menar för hon var lika dan ett tag. Nä nu får jag sminka mig och göra det bästa av saken, om inte annat kan jag shakea sönder ikväll så blir jag nog glad igen!


Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg design ;)

2008-12-20 @ 20:43:33
URL: http://tjugotredje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0