Världens bästa dans

Idag var det så att jag nästan kan utnämna den koreografin vi fick lära oss på New Yorken idag är den bästa koreografin jag någonsin dansat. Så enormt roligt är det att leka psyko och ha allmäna ryck. God damn, hoppas vi kommer ha den på någon dansföreställning i framtiden.

Nog om det, mer idag har jag inte gjort än att jag vaknade och såg att jag hade börjat, vilket blev den andra lektionen jag skolkat på hela denna terminen, gryyyyyyym är jag! Och då menar jag på att inte skolka ;)

Därefter hade vi Filosofi, som ändå fungerar ganska bra när man har Pascal, däremot inte när vi har Inger, fy för mig, jag kommer inte ihåg om hon heter så eller inte. Kass på namn jag! Eller så är det bara för att jag inte känner för att komma ihåg det, jag försöker förtränga ämnet helt och hållet.

Därefter såg jag fram emot en rolig dag med wolleyboll, men när jag kommer till friskvåden fick jag svaret att vi hade ställt in det. Tack! Aja, blev badminton innan jag begav mig vidare till en locking och en New York, som jag egentligen borde ha struntat i. Jag är nämnligen sjuk, igen! Eller ja, igen är väl att ta i, jag har varit det i en månad snart men trodde att jag var frisk. Men nähä, inte fick man vara det inte.

Nu ska jag skriva svenska, så ta det lungt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0