Det är inte alltid jag förstår mig på mig själv.

Nu har alla åkt, jag skule vigt dagen åt att städa. För en bomb slog ner i mitt rum den dagen jag valde att rensa min garderob. Men nu är det snart färdig rensat, då ska allt plockas in igen. Sen ska det dammsugas och plockas mer, sedan får jag lov att sova. Om jag orkar det då...

Jag känner nu att det är dax för mig att sluta ta åt mig så mycket som jag gör, visserligen är det kanske inte så konstigt, men det är sådan jag är så det får jag väl leva med. Och det får väl alla andra med skulle jag tro, om de orkar med det. Men jag orkar inte älta det mer nu, det blir som det blir. Jag är iaf inte ledsen mera nu, så då är väl allt som det ska vara.

Över till städningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0