Gårdagen

Den startade med en fika på stan med Nella, inhandling av jeans, linne och klänning. Därefter bar det av hemmåt för iordninggörande, tillbaka till Nella för att sitta och snacka och dricka vin. Till halv 9 sådär då vi begav oss in till stan, jag för att möt Becca och åka till Mimmi. Hon för att ta sig till Chez och klassåterträff.

Jag och Becca han komma till Majorna då vi fastnade vid Mariaplans korvkiosk och badade i Plaskedammen. Sedan fortsatte färden till Mimmi, där vi var till typ 12. Då skulle hon ta sig hemåt, och jag mötte Noa och Viktor. Vi fortsatte till Trädgårn, där jag sprang in i Nella som var på hemväg. Efter ett tag blev det hemgång därifrån, via Subway.

Men jag och Noa hamnade på centralstationen, där vi tillbringade ett antal timmar, och senare på saluhallen. Och tillslut fick jag komma hem, sova i några timmar innan min bror satte på musik. Jag fick gå upp, och sedan sova ett antal timmar till, ligga och skaka för att jag frös och sedan vakna och inse att jag inte hinner till spelningen i Kungsbacka, sorry guys!

Snart bär det av till Respekt, får se hur länge jag orkar vara där innan huvudvärken tar över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0