Happy b-day to myself

Så idag blev jag ett år äldre, och mycket har hänt på ett år. Väldigt mycket, men jag tänker inte vara nostalgisk och se tillbaka på den jag var då, prata om förändringarna. De kommer alltid, och det kommer alltid vara förändringar i livet. Betydligt mycket mer har varit till det bättre denna gången, och jag har lärt känna mig själv på ett annat sätt. Personen jag är idag är betydligt mycket mer mig, jag har lärt mig att inte försöka leva som andra. Inte försöka vara någon jag inte är, bara vara mig själv. Och genom detta har jag förlorat mycket, men vunnit betydligt mycket mer. Och det är jag glad över, så tack för ytterligare ett år!

Idag har jag sovit, dansat, köpt en helt sjukt fin kjol, varit på Respekt och ätit middag med familjen, mysigt och roligt. Har även tagit tag i det hela och sett What happens in Vegas, visst var den bra. Men den varinte enormt bra, men den fick mig att göra det romantiska komedier ska få en att göra, skratta och gråta. Det gjorde jag. Och sen att han är så sjukt het har ju inte med saken att göra.

Nä, nu ska jag sova så jag hinner med att träffa Nella i stan innan jobbet. Om det blir Trädgårn eller inte får vi se, det tar vi imorgon. Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0