Marstrand

Igår bar det för mig och Elin av till Marstrand, världens bästa ö så att säga, där vandrade vi runt, tittade i affärer. Jag fyndade två böcker, En shopaholics bekännelser och Stjärnfabriken. Får hoppas att dessa är bra.

Därefter blev det lunch, vandring runt hela ön och glass innan vi var tvugna att åka tillbaka till verkligheten och jobbet för min del. Där var jag ett tag innan det blev bestämt att jag skulle hem till E och sova där.

Och där var jag till klockan 6 på morgonen, för då skulle han upp och jobba. Så då fanns det inte mycket mer för mig än att åka hem och lägga mig i min egen säng, sova en stund och sedan bli väckt av Anna.

Vi två begav oss ut till Holmen där vi låg och solade, badade och diskuterade allt mellan himmel och jord. Tills det var dax för mig att dra mig in till stan och träffa Nella, köpa skor av henne, och inhandla en bikiniöverdel och en bok, Orgasmboken. Bara namnet fick mig att köpa den!
Därefter möte på Respekt, prata lite om Summerclub och sedan åka hem, hamna här. Och sedan ska jag duscha och ha mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0