Sara och Sara langar Emmaboda!

För att härma Sara lite, med stans charmigaste bild.

Så var det bestämt, biljetterna bokas på fredag och sedan bär det av till Emmaboda 2008! Det kommer att bli galet om jag ska vara ärlig, och ruskigt roligt! Lite Neverstore, lite Miss Li och lite jag vet inte vad! Tältande och drickande, festivalmat i all ära. Tur för mig att jag får lön på fredag!

Och nu kan jag köpa nya gummistövlar! Ett par fina.





Annars idag har jag suttit här, varit och badat en stund, promenerat och sovit halva dagen. Tagit vara på att jag är ledig en dag. För imorgon är det jobbajobba igen, 12-19.30. Undra om det är värt att ta med mat hemmifrån, får se om jag orkar imån. Och om det finns någonting.

För nu är det läggdax, innan jag somnar på datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0