Godnatt

Nu sitter jag här, helt dödstrött, somnade en stund precis. har jobbat idag.

Igår skulle det blivit Valand med Ingrid och hennes vän, men det slutade med att det inte ville väntas på mig vid jobbet, så jag förfestade med Nella och Mikaela på chez, sedan försvan vi åt olika håll. Jag till Valand, Nella till Parkan och Mikaela till Deep.

Men efter ungefär två sekunder blev jag ovän med Ingrids kompis, på vägen till Parkan då och blev lite arg, ringde Nella och för att göra historien kort. Jag pungade ut 200 kr för inte så lång tid där. Det blev nämnligen så att någon fick ta emot lite SMS när jag blev arg, och skulle hem. Sedan så bestämdes det träff, så jag lämnade Nella igen. Vandring längs Avenyn, raggning och sedan Heden. Sedan blev det tillbakagång till Parkan, lite där och sedan bar det av ner till Deep. Sedan upp för hela Avenyn, till Greenwich, tre tjejer som äter tre gånger så mycket som killarna. Sedan en svarttaxi hem till dem och lite sömn, innan arbetsdagen började idag igen.

Fan, man ska inte dricka så mycket vin, framförallt inte när man inte ätit.
 
Och jag får bjuda tillbaka till er nästa gång, I will!

Och Btw, Grattis Elias!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0