Jag är i stort behov av min hårspray

Som just nu är på vift i stan någonstans tillsammans med mitt smink och min bh. Men mest hårsprayen behöver jag, men fina ekologiska. Jag är lite gay ibland, men den var billig och bra. Vad mer kan man begära av en hårspray?!

Nu sitter jag och har ätit upp alla mina jordgubbar igen, nästan värt att köpa nya. Men jag orkar inte. Så nu har jag noll att göra, speciellt när våran telefon är död, när internet är dött. Fast då langar jag grannens, han får skylla sig själv. Får väl öva upp mina skills i GH nu när naglacket har torkat.

Idag har jag hämtat ut nya P-piller, hoppas dessa fungerar något bättre än de andra. För jag orkar inte med att jag blir så sur hela tiden. Och senare bär det av för att hämta mina saker hos Ingrid, hem, iordninggörande och in till stan med Nathalie, Patricia och Bettan. Fotboll och drinkdrickande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0