Måste jag?

Hur kan en person som gör en så glad en sekund, bara ändra sig och bli sådan som sårar? Bara över några minuter, i princip bara för att man har haft sex. Och det är inte det att jag åkte hem, det är inte det. Det är attityden, själva saken.

Kanske är det egentligen så att det är sån du är hela tiden, men jag ser det inte. Fast det är du verkligen inte, och det blev många hårda ord igår. Jag står för vad jag sa, men kanske skulle dom sagts på ett annat sätt. Och jag står fortfarande för att jag behöver en riktig paus från dig nu. För sådan vändning som du gjorde igår tror jag aldrig du har gjort, eller så lade jag inte märke till det.

Men vad jag vet så kommer mina ord att hålla i två sekunder, jag kommer att få alla andra att hata dig i samma veva som jag kommer tillbaka. För det finns en anledning till att jag faktiskt stannat i 6 månader. Och då menar jag inte kärlek, det är det som är det sjuka. Fö det är inte det jag känner, så mycket vet jag. Och jag har även annat att jämföra det med nu, utan det är någonting helt annat och jag ve tinte vad det är. Kanske att jag inte vill binda mig, och att jag fortfarande vill vara fri, men ha närheten som jag får. Det är väldigt möjligt att det är just det. För jag vägrar tro på att jag tycker om dig för mycket för att släppa dig, det tänker jag aldrig tro på. För så kan det helt enkelt inte vara.

Aja, igår var det Amhult igen, fotboll och dricka med Ingrid. Sedan bar det av till Respekt, mötta Natta och hennes vänner där. Dansade och åt glass. Lite roligt var det iaf. Därefter bar det av hem till E. och resten behöver inte nämnas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0