Ny frisyr

Idag startade med vandring i staden med Ingrid och Beccs, efter ett tag gick vi in till Salong Unik på Kungsportsplatsen och bokade en klipptid till mig.  Därefter begav det sig till Espressohouse NK, random Soyalatte med grovscones, så satt vi där och snackade skit om allt.

Pratade, skrattade och  jag fick syn på en person med precis den luggen jag ville ha. Så nu blev det helt plötsligt inte en mega snelugg utan en rak, vilket med kan gå bra. När vi var klara begav vi oss tillbaka till  frisören och jag klippte mig. Och här är resultatet, och efter en jävla ångest fram och tillbaka så är jag nog nöjd med det hela. För det är rätt fint, när jag nu vant mig vid det, eller kanske till och med väldigt! Vi får se vad jag tycker om några dagar!

Btw. Jag blekte tänderna idag, hoppas att det kommer att synas nu med, annars var det ett onödigt köp!

Night!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0