Parklane

Det började med rushhour hemma, började sminka mig 2 minuter innan jag skulle åka till bussen, började platta håret ett antal minuter efteråt. Men jag hann och kom hem till Nella i tid, där vi tjejer satt och förfestade, pratade och hade oss och drack ur våra långa sugrör.

Sedan bar det av in till Parkan, vi dansade lite men mest var det in och utspring. Det var alltså inte på topp. Så det blev Greenwich och potatisochkyckling. Sedan tillbaka till Parkan, några varv till och hemgång. Kul för mig att jag trodde min buss gick tre, men den gick halv 4. Så det var tur att Emelie trodde samma! Så vi hade någon att prata med.

Och nu ligger jag här, ska strax åka till jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0