Sjuk nu med

Eller nu är väl att ta i, sedan jag fick ledigt har jag haft huvudvärk, ont i öronen, hostat och ja säg allt. Men jag är inte en person som kan ta det lugnt, så det får helt enkelt läka i mitt tempo, vilket blir att det tar 25 år att bli frisk istället för 2 dagar. För jag har inte tid att vila, jag gillar inte det. Jag vill springa, hitta på saker och ja allt vill jag göra på en gång.

Men värst är väl ändå denna huvudvärk, hur kan man ha så mycket och så ofta som jag har? Men det går väl över hoppas jag på, jag jobbar ju nu imorgon, sedan har jag en vecka ledigt igen innan det börjar på allvar. Så jag kanske ska ta det lite lugnt? Hur bra det nu kommer gå? Guitar hero? Det är väl att ta det lugnt? Aja, vill någon lira lite med mig är det bara att säga till!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0