Tjejmiddag för tysken!

Det blev hem till Elin en stund idag, tjejmiddag för hennes vän Issa från Tyskland, heja hennes fotbollsintresse. Och kul var det att alla diskuterade det mesta på engelska. Mysigt var det och gott det jag åt, då jag inte åt så mycket för jag mår väldigt illa när jag äter mat nu mera.

Pratade, lekte lekar och tittade lite fotboll. Och bestämde ganska klart att det blev utgång imån, om det finns någonting som har öppet. Det återstår att se!


Var tidigare med om en ganska rolig diskussion, och har förstått att vi tjejer är bra på att överdriva, på att förstora och säga massvis vi inte menar, för att sedan när vi menar det inte få fram budskapet. Från och med nu ska jag sluta med detta, vara mer att jag säger det jag menar som herr Nicklas sa. Det var ett ganska smart tips, trots att det kan vara svårt. Då uppfattas det ju iaf så som man menar det är det menas. Sedan ska jag sluta ta alltin gpå så stort allvar, sluta bli sur för minsta sak. Och iaf försöka göra det jag säger. Får se hur detta går!

God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0