Ayia Napa

Det gick från en snabb ide till någonting som inom kort ska bokas, i alla fall för min och Jessicas del! Vi ska nämnligen bege oss till Ayia Napa den 12 Maj, kommer komma hem en vecka senare, helt underbart fina till balen :) Sooooo nice!

Det verkande på fröken Camilla att även hon var intresserad av att åka med, och det tycker jag låter ypperligt att ha med, för det går inte om msn är för få. Fast, att bara vara jag och Jessica hade nog klarat av att komma överens ändå. Men More is more i detta samanhanget, eller ja, till en del. 4 pers kan vi nog vara iaf, det är vad som passar perfa i en 2 rumslägenhet. Men vi får se hur det blir med det, det var inte så många platser kvar till det hotellet vi tänkt oss, men bangar dessa platser så får vi ta eftermiddagsflyget, och ja då klarar vi oss ändå!

Någon mer som känner för att åka dit? Eller kanske ska vara där 12-20 Maj? För det hade vart hett att få ihop ett gäng som inte åker tillsammans ner, men ändå kan ses där nere om lusten faller sig på. Så se til latt åka nu, men vänta med att boka till vi har bokat, så ni inte tar vara platser ;)


Nu är det läggdax, ska kanske vägen förbi lundbystrand imorgon och göra mitt steptest! Så måste vara pigg och kry till det. Det blir svårt med min hals iåf. Men pigg iaf.

Sov gott nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0