Dagen

Har bjudit på arbete och dans, balett denna gången. Trots att jag inte ska, men vad ska jag säga? Att mina öron värker och jag är allmänt förkyld nu mera. Halsen känns inte av så mycket nu. Det kan  inte stoppa mig, inte när det faktiskt gick bra på dansen, lite förvånande för jag var trött. Men men.

Nu sitter jag iaf ny duschad i min älskade förstora mjukiströja som jag snott från min bror och tittar på Valander. Eller det är reklam nu, men ändå. Jag tittade på det innan det var reklam.

Btw. vad jag förstått gick Ingrid vidare till final :) Kul för henne! Sedan får vi väl hoppas att den inte är nästa vecka bara, för då blir det ju inte som vi har planerat ;) eller jo det hoppas jag att det blir,mer synd för henne att jag missar det då.


Off topic. I would very much like an ansvare. The thing is I don't really care what the ansvare is I just want to know, it doesn't change anything you know. I just want you to tell me the truth.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0