Don't ever give your heart to someone, ever.

Fastän jag sa som jag kände kunde du inte klämma ur dig det, inte ens när jag ställer dig mot väggen, utan jag får stå i vad som känns ett år och verkligen tvinga ur dig det, med svaret att du inte ville säga något för du viste vad jag kände och du ville inte såra mig. Tror du inte att genom att försöka få det att rinna ut i sanden och att tvinga det ur dig gör mig mindre ledsen? Snarare mer faktiskt. Ibland kan att vara ärlig direkt visa att man bryr sig alls och få en att bli mindre ledsen. Men så tänker inte du, hoppas du gör det någon gång.

Sedan förstår jag inte hur jkag kunde tillåta mig att bli så kär så fort, jag som alltid backat undan innan. Men jag bryr mig iaf om dig fortfarande och hoppas i allt detta att vi någon gång kan bli vanliga vänner. För innerst inne är du underbar, bara att du är för snäll och inte vill såra någon. Men ibland måste man göra det för att stå upp för sig själv.


God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0