Girlsnight

Är det någonting vi har haft så är det nog det!

Igår (onsdag) var jag hos Nathalie och skrev projektarbete igen, mycket projektarbete nu för tiden. Men vad ska man säga, inlämning på måndag, då måste man arbeta med det.

Aja, over to what I had in mind, efter ett tag blev det hemfärd men ganska snabbt satte jag mig i bilen igen och hämtade Jessica, vi åt mat och sen bar det upp till rummet. Bäddade i ordning lite och sen började tjejkvällen, som senare utvecklades till en girls night. Vi började med att bara småprata, snart gick det över till att kolla 251 miljoner youtube klipp på Björn, och när dom blev tråkiga, eller ja, vi sett alla. Då slutade det med fråga olle, med följddiskussioner i flera timmar ^^,. Efter ett tag hittade vi frågesporter och vi såg till att göra åtskilliga sådanna innan vi lämnade datorn till en vä önskad vila.

Sedan blev det ombyte och läggdax, men det tog sin tid. Vi pratade, pratade och pratade, om allt mellan himmel och jord, tror inte vi utelämnade något, eller någon. Ja du förstår! Sen somnade vi.

Idag så var det mera vakna halvadagen och promenad dag, innan hon skulle bege sig hemåt vid 6. Då satte jag igång med mitt projektarbete, lekte med anfanger och redigerade Niklas Anderssons intervju, skrev smammanfattningar och allt det där.

Tänk er att jag gjorde detta, trots att jag verkligen ville gå ut, faktiskt tänkt ge Sticky a second chance. Men så blev det alltså inte, så det får bli öhm, om en månad. Och om en månad blir det Queer på Parkan med, för imorgon hinns det inte med, då ska jag hämta VIP-kort på Keybar, och sen bege mig vidare till BLVD med Natta. Parta ett tag, innan jag måste åka hem.

För att worka 11-17 åt Martina, well för att ta Hannes fina uttryck "Cash is king", trots att det kanske inte blir så mycket ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0