Lov

Så himla underbar med lov om jag ska vara ärlig! Fast så mycket ledig under lovet blir det inte, då vi har en rapport på 250 sidor att skriva, okej krydd, men en jädra massa iaf. Det viktigaste i hela projektarbetet iaf. Utöver det är det ju en omskrivning av allt vi gjort till bok och ja, allt annat som har med projektarbetet att göra. Samt planera redovisningen, jag hatar redovisningar!

Aja, men ska väl försöka hinna med någonting annat, vilket borde gå då jag tagit ledigt hela lovet för att skriva detta. Så kvällarna blir förhoppningsvis lediga då!

Imorgon är det torsdag, vilket betyder dans, hockey och valand för mig! Ska bli väldigt roligt då det är bestämt att vi ska parta hela natten, och partar vi inte så bär det av till Tintin om det skulle vara så bedrövligt att bussarna icke går.

Sen är det väl bara framtiden som kan utvisa vad som egentligen kommer att hända, lördag är jobb, sedan är lovet oplanerat. Eller i alla fall ganska oplanerat, projektarbetet kommer att ta tid! Och så ska jag och Nathalie, Sandström då, ta en fika eller någonting sådant. Det var väldigt längesedan kan jag tala om, sådär 10 år. Eller nästan iaf, vi var väl ungefär 10 år sist vi umgicks mer seriöst!

Take Care :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0