Partyhumör

I förrgår räddade herr Pettersson min dag, han ordnade upp en ledning i slutet, för att de sedan skulle tappa den igen. Därefter tog det inte lång tid innan han målade igen, och på så sätt ordnade segern. Ni förstår inte hur glad jag blev för hans skull! Men nu får dom helst inte vinna ikväll, jag blir arg om de tar 4e platsen, då förstörs mina planer :( och det är kasst!

Aja, nu sitter jag här, pluggar på Internationella relationer och väntar på att tiden ska gå, har prov om några timmar, that sucks! Men men, jag får skylla mig själv. Sedan har jag affärsjuridiksprov imån, vilket jag inte orkar öppna boken på. Har läst sammanattningen det får räcka!

Hur som helst är jag för första gången på länge på verkligen partyhumör, men vad hjälper det? När man väl är på det finns det väl antagligen ingen annan som är det. Eller så har dom inga pengar, vad gör folk? Hur kan man inte ha några pengar? Det funderar jag på sådär varje helg, folk måste ju ha enormt mycket utgifter om de aldrig har några pengar. Eller så säger de bara så för att komma undan, det kan vara så faktiskt! Men orka säga det, säg som det är istället.

Aja, får se hur det löser sig, om inte annat blir det Färjestad ikväll! :)

Take care!


Kommentarer
Postat av: maria

Aa :) Ha en bra dag !

2008-03-06 @ 10:04:57
URL: http://marialundqvist.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0