Random

Varför sätter man sig alltid ner och skriver i sin såkallade blogg när man egentligen inte ska, man skriver saker som är totalt onödiga att läsa, saker som man inte vill skriva. Ändå gör man det, hur kommer det sig? Är det ett sätt att få ur sig det, att faktiskt kontrollera det? Kanske kan det vara så, vad vet jag?

Jag vet aldrig någonting har jag fått höra, tyvärr vill jag inte påminnas av att jag får höra det. Då personen faktiskt, trots tiden som gått gör mig lite ledsen. Men det är faktiskt så jag fungerar, jag blir inte så lätt kär, men när jag tillåter mig att bli det så sitter det i. Men det börjar gå över så smått, några tillbakafall har jag väll fått titt som tätt. Men det går framåt. Det får ta sin tid, jag är lycklig ändå. I alla fall för det mesta, speciellt när jag dansar. Kanske är det just därför jag dansar ungefär hela tiden, med och utan musik.

Pirruetter hit, pas de bourréer dit, lite plieer och fraförallt är det väl min morderna sida som kommer fram, när jag slänger mig hit och dit, hoppar och jag vet inte allt jag gör. River ner saker, slår händerna i dörrkarmarna så jag får blåmärken. Sedan helt plötsligt vänder det äver till street, jag kör lite allt möjligt där, blandar in salsans grunder och lockar lite. Sen är det väl mest känslorna som styr hur det blir. Fram till att jag kommer på att det gått jättelång tid och jag måste faktiskt försöka komma ihåg danserna vi ska göra på dansskolan.

Vi ska föresten ha uppvisning snart, vilket jag inte ens vet om jag kommer kunna vara med i så kass som jag är på att ta koreografier, hmm.. Får kanske börja lära mig det! Eller ja, ibland gör det, men för det mesta så måste det hinna smälta någon timma utan dans för att jag ska minnas, och oj då är klassen slut och jag ska gå hem. Och nästa vecka har man glömt hälften, iaf de första gångerna. Men men, kom till Storan när det nu är, då ska ni få se någonting gryyymt!

Aja, nu skulle jag ju iåf skriva vad som hänt under dagen. Men jag har bara dansat och skrivit projektarbete, så egentligen finns det ingenting att nämna, så jag lämnar det! Nu är det iaf läggdax, så jag orkar upp imån.

Take care! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0