Annsofie

Idag ska jag leka med min älskling som jag inte träffat på tuuuusen år! Om allt bara vill bli som vi vill, men frågan är om det gör det, mamma har bilen, pappa måste ha den med. Hur fan ska vi klara oss med bussar? haha, vi får göra det.

Sedan kan ju jag kanske ta med mig lite snyggare kläder till stan om det blir så att torslanda bussen inte uppskattas, men vad fan hon åker mil för att komma in till stan, då kan hon nog stå ut en liten stund ;) Sedan vad vi gör vet jag icke, Milla och dom ska grilla en stund. Kanske drar vi ut dit, hmm.. annars får vi se =) Jag nöjer mig bara med att vara med henne faktiskt! That's enough for me.

Men nu sitter jag här, helt osnygg oc väntar på att bli körd till arbetet, kanske ska jag gå ut i solen en sliten stund innan? Kanske ska jag ta på mig normala kläder och sluta blogga. För just nu ballar alla blogginlägg ur och det orkar jag inte nu. Som ni märker.

Cos I, I keep going right back to the one thing I need to walk away from..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0