Jag dör!

image22

Jag är helt äckelglad nu, och mitt matte c nationella på fredag kommer fucka sig, för jag ska ligga uppe heeeeela natten och titta på min man, okej inte hela men iaf 3*20 minuter. Om jag kommer ihåg, ibland så går jag och lägger mig och kommer på saker på morgonen. Men det får väl kladdas över hela rummet, som btw behöver städas efter storan. För nu ligger det scenkläder ÖVERALLT! och smink, och böcker, och handdukar och jag vet inte.

Och nu ytterligare en rubrik...

Asså, jag förstår inte hur du står ut med mitt ältande hit och dit, hur jag bara öser på ibland. Som typ idag, och trots att vi inte kom fram till mycket alls så räckte det. Jag fick älta, och förstå att det inte bara är jag som inte fattar. Du är bäst Hannes! =)

Och talet gick väl sådär, jag har sån fet scenskräck att det inte är sant. Jag fattar inte, det är helt omöjligt att stå och hålla tal när man ser att folk kollar på en. Usch! Jag behöver gå en kurs hos Zerjon hur man gör för att våga prata ;D

På fredag kommer Ansofie, på fredag är det Nationella matte c, och jag behöver bara göra ¤uppgifterna, och på kvällen är det Cyphernights på kulturatom med Elin! Och Beccs? Kan det bli bättre? Och hela lördagen ska jag vara med Ansofie, eller ja efter klockan 5 <3 God damn, jag har saknat henne! Hon får åka med hit tycker jag, sen drar vi iväg dit vinden drar oss! alala!

Jag fick MVG på min krönika med! Fett med MVG på slutuppgiften, hoppas jag får det i betyg nu då, skulle behövas!

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0