jag har nog roligt

Namn: Sara Margareta Johansson 
Dagens datum: 4 maj
Född i: Göteborg
Födelsedag: 7 Juli
Stjärntecken: Kräfta
Sysselsättning: Plugg och restaurangbiträde som det så fint heter
Utbildning: Ekonomi
Längd: 158,5 cm
Vikt: 50 sådär
Hårfärg: Blond, rakt igenom
Ögonfärg: Blå
Glasögon: Har men använder inte
Frisyr: Nuförtiden blir det mestadels en knut.
Tatueringar: Ett frölunda hjärta på ryggen, snart Souldriver eller nå på hendleden.
Allergier: Pollen och mjölk är väl de största
Utmärkande drag: Kort? Säger väl som de flesta andra, hon den där Marilyn.

Din mammas namn: Monika
Din pappas namn: Tommy
Dina syskons namn: Jack, Ines
Morföräldrars namn: Gun, Ove
Farföräldrars namn: Raymond, Ulla
Känd förfader eller släkting: Pernilla Wiberg
Husdjurs namn: Purre och Ninni
Vilken kändis liknar du: Öhm, Marilyn, Kante Bossworth och Nicole Richie har jag hört
Vilken hundras liknar du: Chihuahua, liten och håller aldrig käften
I vilka länder har du varit: Norge, Danmark, Tyskland, Italien, Frankrike, Spanien, Portugal, Cypern, Österike och några till
Vilka länder vill du åka till: USA och Canada

Vad är du bra på:  Jag är värdelös på allt.
Vilka är dina starka sidor: får folk på glatt humör lätt, lättsam för det mesta, snäll? haha
Vilka är dina svaga sidor: lättstött, noll tålamod, för rak.
Beskriv dig själv med 5 ord: Dansare, Shopaholic, stressad, lätt irriterad
Det här gör dig: Dansen, hockeyn, mina vänner och en viss person för det mesta.
Ledsen? Det är väldigt olika
Arg? När folk ljuger
Irriterad? Jag är alltid irriterad på allt
Trött? Skolan
Upphetsad? På vilket sätt? Som jag kan bli när jag ser ett par skor jg blir kär i eller sexuellt?
Snurrig? Hela jag är en snurrig person, men yr? Pms.
Vad har du för hobby: Haha, hobby! Att dansa
Sport du gillar att titta på: Hockey, och fotboll faktiskt. Dans!
Sport du gillar att utöva: Dans, och hockey och fotboll och innebandy och tennis och wolleyboll och ja allt?..

En stad du vill besöka
: New York
Ett land du vill utforska: USA
En efterrätt du älskar: Kaffe will due
Sällskapsspel du gillar att spela: Singstar och Guitarrhero
Det gillar du att läsa på söndagar: GP?
Konstnär du gillar: öhm
Ett klädesplagg du tycker om: Skor, klänningar, kjolar......
Om du fick välja fritt, vilken utsikt skulle du vilja ha från ditt sovrum: Central Park
Ditt tidigaste minne: Det var nog när jag skulle gå och blev mutad med glass
Vad har du för livsfilosofi: Quitters never win and winners never quit! HAHA, klichigt!
Hur mycket tjänar du: Så jag överever
Hur mycket har du på banken: En del, som kommer ta slut på min och Jessicas resa.

Vad använder du för parfym: Gucci, Marco polo
Vad är det viktigaste i ditt badrumsskåp: Mascara
Vad är det viktigaste på ditt skrivbord: Alla mina kläder ;D
Vad är det viktigaste i ditt kylskåp: Mjölk och äpplen
Vad är det viktigaste i din plånbok: bankkortet och körkortet
Vad hänger på dina väggar: Henke
Vad har du på dig när du sover: trosor
Din favoritsak att handla: Skor och kläder
Vad står högst på din önskelista: "..." En lägenhet i New York
Vad är det första du gör när du kommer till ett hotelrum: Öppnar alla fack, lägger mig i sängen och går i genom allt som finns.
Din bisarraste ägodel: Jag äger mycket bissart.
Din mest värdefulla ägodel: Min kamera och min telefon
Den ägodel du tycker mest om: Mina tåskor och min nalle
Beskriv den perfekta söndagen: Dans och sol

Har du använt nån sexleksak? Vilken: Nej, jag är tråkig
När hade du sex senast? Med vem: Onsdag? Med "min old hoe ;)"
Finns det nakenkort på dig i vuxen ålder: Öhm, ja?
Har du haft nåt one-night-stand? Med vem/vilka: Ja.
Om du var porrstjärna, vad skulle du kalla dig:  HAHHAA, nej!
Hur många har du haft sex med: Inte såå många, 3,4,5? haha! bra att tappa kollen redan, okej 3 när jag vart nykter då.
Om du fick välja en sexuell akt som du var bäst i världen på, vad skulle det vara: Om jag måste välja bara en? Rida.
Om du fick ha sex med en kändis vem skulle det vara: Henrik Lundqvist, LÄTT!
Har du blivit påkommen när du haft sex? När och av vem: Men hej, jag har blivit påkommen mer gånger än jag orkar skriva.
Har du kommit på någon som haft sex? Vilka: Haha!
Vilken plats fantiserar du om att ha sex på: de mesta ställerna är överskattade
När hånglade du senast: Oj, Någon gång förra veckan iaf.
Största ålderskillnaden på dig och ett hångel: Hej, det första jag frågar är just det :S
När känner du dig sexig: inget speciellt tillfälle det kommer när det kommer
Vilka sexuella aktiviteter skulle du vilja pröva: HAHA, men va?
Hur gammal var du första gången du hade sex:  15?
Med vem var det: Joakim  :D
Vad tänder du på: Snygga axlar, och öhm det random if he got the moves.
Äger du porr? Om ja, specificera: Nej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0