Liseberg

Igår hamnade vi inte här, vi hamnade inte på holmen, vi hamnade på Liseberg. För min lilla gulliplutt och hennes syster hade aldrig varit där, så då bar det av dit. Lite åkande och kramkalas, prat och så. Tyvärr bara 4 timmar men vad gör väl det? Jag är glad bara jag fick träffa henne, det känns som det var forever since last time.

Men nu är det bestämt, i Juni kommer antingen hon hit eller så åker jag upp till henne, eller båda. Helst båda! Så denna gången tar det inte flera månader emellan. Bara en! Och det tycker jag är ruggigt bra faktiskt, det är inte bra att vara ifrån någon så länge, speciellt inte om man ska gå och sakna personen hela tiden!

Så det får vi ta och mecka numera, boka i tid så tågen inte är svindyra. Då löser det sig! =)

Nu får jag väll väcka han den dära, om det nu går så att vi kommer iväg, och jag slipper komma försent till arbetet!

Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0