Nödvändigt att plugga

Här hjar jag faktiskt helt seriöst gått till skolan en halvtimma förtidigt, istället för att snällt gå runt i stan som annars, för att plugga på papperna vi fått i ekonomin. Och tror ni vi har den där uppgiften? Nej, vi ska kolla på en himla McDonalds dokumentär som verkligen var gäsp, och ha betygssnack. MVG btw =)

Men som tur var kom Beccs till skolan och satt med mig sista minutrarna. Därefter gick vi in till stan, satte oss på gräset vid operan och åt och sedan gick vi runt. Hon köpte en bikini och jag, som inte skulle handla, fick med mig ett par nästan för tajta jeans och en bh. Men det är saker man inte kan få för mycket av, så det gör inget alls.

Sedan bar det av hemåt och jag hamnade här, designade om min blogg lite, pluggade matte och gick ut för att springa. Missade helt matchen som jag skulle se, men det får man leva med. Och det är väl i princip allt som hänt, haha!

Btw. Nu är det inte långt kvar tills Anzo kommer! Längtar fett!

Kommentarer
Postat av: Sara

Oh, värsta proffslayouten ju!

2008-05-07 @ 22:06:54
URL: http://saranonstop.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0