Vad händer?

Jag brukar vara den där som aldrig behövder sova, som sover 6 timmar per natt och inte är trött. Hon som är piggast alltid. Men helt plötsligt är jag alltid trött, somnar varje dag på väg hem på bussen. Är grinig och lättirriterad, trött och åter trött.

Igår skulle jag plugga juridik, det gick nog bra. Jag somnade och vaknade 11 och då somnade jag om, idag kom jag hem från skolan och går och lägger mig i soffan och sover. Så vill jag inte ha det, jag vill vara pigg igen. Inte dricka 25 koppar kaffe om dagen, okej lite krydd men ändå. Uscha mig, tur att jag skulle rest bort denna veckan och det blev inställt så att ja inte ska jobba, kanske kan en Köpenhamnresa vara på tal? Spa helg, eller vad som helst? Bara koppla av och få energin tillbaka!

Aja, nu ska jag äta och ta på mig mjukiskläder, för jag fryser sönder!

Btw. MVG i Svenska C =)

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Snygg blogg!
Kolla gärna in i min! :)

2008-05-13 @ 17:04:56
URL: http://www.goldheart.webblogg.se
Postat av: jannica

fin blogg du har glöm inte att vara med i min tävling om veckans kommentar där du kan vinna en plats på mina länkar , så kommentera på!

2008-05-13 @ 17:15:19
URL: http://goldenrain.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0